2013年9月12日 星期四

花花王子

唔知BoyBoy咩事呢???




睇佢塊面同個身又無損傷喎....

4 則留言:

  1. 可能係吸引人看做招財貓呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我話可能BoyBoy平時太曳,所以D助護姐姐整蠱佢.

      *Man-Man,我發現'資訊主頁'果度有個'閱讀清單',係果度可以加你想睇既blog地址,咁每次一開'資訊主頁'就可以睇到最新既blog,唔駛經google+.

      另外,你既留言限制左要係google+用戶先可以留言,我google a/c用真名,所以唔係咁方便(俾其他人知),你會唔會轉返所有人都可以留呀.

      刪除
    2. 已經改為有註冊者可以留言,你試一次睇下得唔得喇。

      刪除
  2. 資訊主頁我明白了,謝謝你。

    但g+我都唔知點搞,等我問下人先。

    回覆刪除