2013年9月5日 星期四

油街實現

某天午飯時間,無無聊盪了去「油街實現」,這是一個新的展覽場地.












這裡地方細細,用作展覽場地,但只擺放了少量展品(聽聞是因為轉季),我覺得有點浪費,建議可以辨些活動,例如工作坊,藝墟,露天派對或有機市場會更好.

7 則留言:

  1. 點解追蹤唔到你,加你成為我的網友嘅?

    回覆刪除
  2. 冇用blooger+ 幾時先加到你呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. Man-Man,俾D時間我,因為我無玩開呢D社交網,要研究下.

      刪除
  3. 有網友t&p教識我如果加網友喇。我最新網址"天壇"你有冇睇見呀?唔知點解睇唔到留言嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. Man-Man,我發現'資訊主頁'果度有個'閱讀清單',係果度可以加你想睇既blog 地址,咁每次一開'資訊主頁'就可以睇到最新既blog,唔駛經google+.

      另外,你既留言而家限制左要係google+ 用戶先可以留言,我google a/c用真名,所以唔係咁方便(俾其他人知),你會唔會轉返所有人都可以留呀.

      刪除